سینما از نظر محتوایی عقب مانده و انتظارات مردم را برآورده نمی‌کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 126
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

به گزارش روزنامه حزب الله

 

سینما از نظر محتوایی عقب مانده و انتظارات مردم را برآورده نمی‌کند

 

 

محسن علیمردانی، عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اختصاصی با روزنامه حزب الله در ارتباط با واکنش مجلس نسبت به ساخت" فیلم من مادر هستم" و اعتراض مردمی به خبرنگار حزب الله گفت: امروزه آنچه از سینما توقع می رود و مورد انتظار مردم است پرداختن به مشکلات جامعه در قالب عرف اجتماعی است. متاسفانه در روزهای اخیر سینمای ما نتوانسته است این دغدغه مردمی را بر طرف کند. اکران فیلم‌های خلاف عرف همچون" فیلم من مادر هستم" در سینما نشان دهنده آن است که سینمای ما به هیچ وجه سینمایی ارزشی نیست و نمی تواند همگام با دغدغه های انقلابی پیش رود. سینما ما از نظر محتوایی عقب مانده ونمی تواند انتظارات مردم را برآورده ‌کند. این سینما از نظر محتوایی حرفی برای گفتن ندارد. باید بگویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فرهنگی باید برای روشن شدن این مشکلات اقدام کند. بحرانی که امروزه سینمای ما را فرا گرفته است باعث کم ارزش نشان دادن اعتقادات مردم و جلوه دادن فرهنگ ما به گونه دیگری است. لذا شایسته است دلسوزان فرهنگ وارد عرصه شوند و با برنامه ریزی جامع، سینما را به سمتی که ارزش‌های اسلامی در پی آن هستند بکشانند.در این راستا باید به بازی‌های ضعیف و نکات ساختاری فیلم ها دقت شود و اگر سینمای ما مشکلی دارد باید با همدلی و همراهی حل شود.





:: برچسب‌ها: سینما از نظر محتوایی عقب مانده و انتظارات مردم را برآورده نمی‌کند ,



مطالب مرتبط با این پست
.